FAQ - pomoc i pytania

  1. Strona główna
  2. Inspiracje Sklep

FAQczęsto zadawane pytania

FAQczęsto zadawane pytania

FAQ to miejsce, w którym odpowiadamy na pytania najczęściej zadawane przez klientów naszego sklepu.

Chciałbym kupić towar, który nie jest już dostępny (został wyprzedany)

Kiedy produkt trafia do sprzedaży, jest drukowany w dużej ilości. Dzięki temu można znacznie obniżyć koszty wydruku, a tym samym zaproponować klientowi atrakcyjne ceny. Czasem zdarza się, że dany produkt cieszy się tak ogromną popularnością, że jego nakład wyczerpuje się i nie jest on już dostępny w sklepie. Wydawca zastanawia się wtedy nad tzw. dodrukiem. Jeżeli dodruk zostanie wykonany, to produkt trafia ponownie do sprzedaży, zwykle w tej samej cenie. Kiedy dodruk nie jest planowany (np. w przypadku kalendarzy) jedyną opcją, abyś otrzymał unikalny produkt, który nie jest dostępny w sprzedaży, jest tzw. druk na zamówienie.

Druk na zamówienie to druk na Twoje indywidualne życzenie. Druk jednego, konkretnego towaru. Niestety taki druk jest bardzo kosztowny. Zwykle wycenia się go na koszt od dwóch do czterech razy więcej niżeli druk seryjny.

Nasz sklep oferuje druk na zamówienie dowolnego towaru w naszej ofercie, którego nakład został wyczerpany. Cena pojedynczej sztuki wynosi 40zł brutto i zawiera w sobie już 23% podatku VAT. Jeżeli chcesz zamówić produkt w opcji druku na zamówienie, to skontaktuj się z nami. Napisz o jaki produkt Ci chodzi, podamy ci dane do przelewu, a po zaksięgowaniu opłaty zajmiemy się realizacją zamówienia.

Druk na zamówienie, to świetna oferta dla osób, które chcą zamówić towary niedostępne, których nakład został wyczerpany.

Czy adres dostawy może być inny od adresu zamawiającego?

Oczywiście. Zamówienie wysyłamy pod ten adres, który zostanie podany w polach adresu dostawy. Adres dostawy może różnić się od adresu osoby, która produkty zamawia.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT. Jeżeli chcecie Państwo otrzymać wydrukowaną fakturę dołączaną do zamówienia, prosimy zaznaczyć odpowiednie pole formularza przy zamawianiu towarów.

Jak zapakowane są kalendarze?

Wiemy, jak ważne jest to, aby klient otrzymał przesyłkę w nienaruszonym stanie. Kalendarze pakujemy do sztywnego kartonu A3. Chroni on przesyłki przez zgięciami i uszkodzeniami.

Jak dowiedzieć się, czy moje zamówienie zostało już wysłane?

W momencie przekazania zamówienia: czy to na poczcie, czy np. kurierowi, wysyłamy do Państwa list e-mail z informacją o tym, że towary zostały do wysłane. Ponadto w zakładce „moje zamówienia” (kliknij ikonę logowania na górze strony) można zobaczyć pełen opis zamówień oraz status ich realizacji. Dla wysłanych zamówień podajemy numer przesyłki, co pozwala śledzić to, gdzie znajdują się już zamówione towary.

Jakie formy płatności obowiązują w Waszym sklepie?

Obowiązująca forma płatności to: przedpłata przelewem bankowym. Zamówienie jest wysyłane po zaksięgowaniu płatności.

Jak otrzymać rabat 10%?

Jeżeli wartość zamawianych przez Państwa towarów przekroczy 60zł, to system automatycznie przy potwierdzaniu zamówienia naliczy rabat w wysokości 10%. Przykładowo zamawiając towary za 100zł, rabat wyniesie 10zł, oznacza to do zapłaty za towary 90zł.

Jak otrzymać rabat 5%?

Rabat 5% można otrzymać w bardzo prosty sposób. Jeżeli zamawiali Państwo dowolne towary w naszym sklepie, to macie możliwość wystawienia im komentarza/opinii (moje konto/komentarze). Jeżeli system wykryje, że w ciągu ostatnich 15 miesięcy wystawialiście Państwo opinie/komentarze, to automatycznie naliczy rabat 5% do nowego zamówienia. Podsumowując: aby otrzymać rabat 5% (niezależnie od wartości zamówienia), wystarczy wcześniej coś kupić w naszym sklepie i wystawić opinię na temat kupionego towaru. Rabat 5% nie sumuje się z innymi promocjami. Jeżeli zamawiają Państwo towary za więcej niż 60zł, system naliczy automatycznie większy, 10% rabat.

Jak będzie można pobrać zakupione e-booki?

Po zaksięgowaniu opłaty od razu otrzymasz od nas e-mail z informacją o tym, że zakupione e-booki są dostępne do pobrania. We wiadomości otrzymasz link do pobrania publikacji. Dodatkowo zawsze po zalogowaniu się do naszego sklepu w menu Twojego konta (góra strony) dostępna będzie opcja „e-booki” (pod warunkiem, że zakupiono takie publikacje). Po jej kliknięciu przeniesiesz się do strony, która umożliwia pobranie e-booków. Możesz pobierać e-booki tak długo, jak posiadasz konto w naszym sklepie.

Kto może oceniać i komentować produkty w sklepie?

Mogą zrobić to osoby, które kupiły dany towar. Dzięki temu klienci wiedzą, że komentarze i ocena produktów zostały przygotowane i zapisane przez osoby, które faktycznie kupiły dany towar. To najlepsze źródło rekomendacji. Zalogowany klient pod opisem produktu widzi formularz oceny i może napisać swój komentarz.